Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
„V JOJce prožíváme významný milník naší historie, který není jen oslavou kulatého čísla na narozeninovém logu. Je směsí všech emocí, kterými jsme si za dvacetiletou historii TV JOJ prošli, celého příběhu, který jsme si na začátku neuměli ani představit,“ říká s hrdostí Marcel Grega, generální ředitel JOJ Group.
Z pozice regionální televize v prostorách malé košické bytovky se TV JOJ v průběhu měsíců stala konkurenceschopnou televizí, která zakrátko prorazila se svým zpravodajstvím a stala se průkopníkem v oblasti zábavné i seriálové tvorby. Na obrazovky přinesla první velké reality programy, včetně první kontejnerové reality show, první denní seriál, unikátní denní scripted-reality televizní sérii, legendární komediální hity, magazíny, společně s prvním výpravným slovenským seriálem i vysokorozpočtovými produkcemi na Slovensku. JOJka přinesla na slovenský televizní trh svěží vítr, odvahu a chuť riskovat, otevírat netradiční náměty i náročné projekty.