Používate zastaralú verziu prehliadača, z tohto dôvodu nie je možné prehrať video.
Prosím, aktualizujte si prehliadač na najnovšiu verziu.
JOJ Group se stala ve čtvrtek 15. prosince lídrem slovenského mediálního trhu v hlavním vysílacím čase s 12,9% sledovaností a podílem 31,4%, dařilo se jí po celý den (sledovanost 4,3%, podíl 25,2%). Televize JOJ včera dosáhla v prime time sledovanosti 9,2% a 22,4% podíl.
Diváci si včera nenechali ujít poslední část seriálu Nemocnice v této sezóně. Se sledovaností 11,1% a podílem 26,9% se seriál stal TOP programem dne a vyhrál v téměř všech cílových skupinách. Zasáhl až 655 tisíc diváků (AvRch). Seriál porazil konkurenční projekt Chataři, který dosáhl podíl 12,8%. Po seriálu následoval ještě speciál Nemocnice - Vánoční klip, který zaznamenal sledovanost 10,4% a podíl 28,5%. Předvánoční rozloučení s oblíbenými herci si nenechalo ujít až 481 tisíc diváků.
Diváci zůstali u obrazovek i po skončení Vánočního klipu. Zajímal je pořad Na hraně a diskuse moderátorky Jany Krescanko Dibákové s politiky. Ta včera dosáhla sledovanosti 6,5 % a podíl 21,1 %. Zasáhla až 452 tisíc diváků (AvRch).